Doradztwo oraz wykonanie projektu wykonawczego i powykonawczego, niezbędnej infrastruktury teletechnicznej i elektrycznej, wsparcie w procesie projektowania infrastruktury parkingu. Własny dział techniczny zatrudniający najbardziej doświadczonych techników zapewnia: Instalację systemu niezależnie od stopnia skomplikowania Minimalizację czasu montażu i utrudnień z nim związanych dzięki wykorzystaniu powtarzalnej technologii działania Wykonywanie niezbędnych prac budowlanych Montaż infrastruktury teletechnicznej oraz elektrycznej Wykonanie i montaż dedykowanych pętli indukcyjnych(asfalt, beton, kostka)
Zapewniamy: Dopasowanie konfiguracji systemu → zwiększenie zysków orazsatysfakcji Dobór i konfigurację rabatów Konfigurację sieci w zakresie urządzeń systemu parkingowego Integrację systemu parkingowego z rozwiązaniami znajdującymisię na obiekcie Konfigurację kamer LPR → zwiększenie efektywności ichdziałania
Usługa obejmuje: Testy systemu, mające na celu wykluczenie wszelkich ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu parkingowego Regulację ruchomych elementów szlabanu, celem zapewnieniajego długiej żywotności Dopasowanie zakresu temperatur elementów grzewczych urządzenia Regulację ustawień sterownika szlabanu np. czułości pętliindukcyjnych Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie zestandardami firmy Car Flow System oraz wymaganiami klienta
Oferujemy: Szkolenie z zakresu obsługi technicznej i systemowej urządzeń i aplikacji w zakresie podstawowym z opcją rozbudowy na życzenie użytkownika Szkolenie na miejscu instalacji systemu Instrukcję obsługi systemu w zakresie obsługi aplikacji systemu parkingowego Instrukcję obsługi systemu w zakresie obsługi technicznejurządzeń Możliwość powtórzenia szkoleń na prośbę użytkownika
Serwis Gwarancyjny - dla urządzeń nowych obejmujący wadyfabryczne urządzeń i oprogramowania (wymaga wykonywaniaregularnych płatnych przeglądów technicznych): interwencja w umówionym czasie części zamienne i materiały eksploatacyjne (nie dotyczy biletów). Serwis Pozagwarancyjny - dla urządzeń objętych gwarancją, dotyczy uszkodzeń np. w wyniku aktów wandalizmu, siły wyższej. Serwis Pogwarancyjny - dla urządzeń, którym zakończył się okres gwarancji. Umowa serwisowa: regularne naprawy i przeglądy konserwacyjne ustalone czasy reakcji i naprawy opcjonalnie dostawa i/lub wypożyczenie części zamiennych odpłatne naprawy i przeglądy ad hoc